Cum elimin "Abonaţi-vă la: Postări (Atom)"

          "Abonaţi-vă la: Postări (Atom)" apare pe toate paginile (pagina principala, paginile secundare, pagini cu o singura postare) ale unui blog de pe blogger.com.

           Postarile (Atom) sunt precum RSS-ul si este bine sa eliminati feed-urile nedorite de pe blog.

           Cum elimin "Abonaţi-vă la: Postări (Atom)"
           

           Mergi la Design>Editati HTML> si bifati "Extindeti sabloanele control"
           Acum cautati urmatoarea linie in codul HTML:
         
            <b:include name='feedLinks'/>

           Si stergeti aceasta linie. Salvati sablonul si  "Abonaţi-vă la: Postări (Atom)" a disparut.


5 comentarii:

vreau sa fac comentarii la un blog pe care il citesc, sunt membra al acelui blog, dar mi se scrie :Pe acest blog, comentariile sunt permise doar membrilor echipei".
e vre-o defectiune? am uitat sa mai adaug ceva?

La mine nu a mers asa pentru ca era altfel scris codul si nu am stiut exact ce sa sterg. Dar am dat de pe pagina principala a blogului "Inspect element" cu click dreapta mouse si am eliminat direct de acolo codul aparut exact pe nodul respectiv. Sper sa fiu de folos.

Trimiteți un comentariu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More