Cum trec un blog pe domeniu personalizat?

          Este foarte simplu si la indemana oricui sa isi "redenumeasca" adresa blogului pe blogger. Daca ai un blog cu o adresa normala oferita gratis de platforma blogger.com (exemplu: http://numeletau.blogspot.com) poti foarte usor sa iti personalizezi domeniul cu un nume mult mai usor de retinut (exeplu: www.numeletau.com). 


          Trecerea pe un domeniu personalizat se poate face prin intermediul oricarei firme care vinde domenii dar, recomand cumpararea directa de pe platforma blogger. Singurul dezavantaj la aceasta platforma este ca nu vinde decat domenii .com .net .biz .info .org. Pentru domenii .ro recomand Keyhost acestia fiind foarte seriosi si prompti. 

          Personalizarea domeniului atrage de la sine o serie de avantaje: un nume mai usor de retinut pentru site-ul dumneavoastra si ofera o tenta de profesionalism si incredere.

         " Daca folosesti un domeniu blogspot si are un Page Rank bun, acesta apartine blogspot.com si nu blogului tau. Dar cand treci pe un domeniu personalizat Page Rank-ul va apartine in totalitate site-ului tau."  Peter Chen.

           Cum trec un blog pe domeniu personalizat pe blogger?



  1. Mergem in tabloul blogger, selectam blogul pentru care dorim trecerea la domeniu personalizat si selectam setari.
  2. In dreapta la optiunea "Publicare" facem click pe "Adaugati un domeniu personalizat".
  3. In casuta in care apare adresa blogului alegem numele pe care il dorim pentru domeniu si selectam tipul acestuia (.com, .biz, .net, .info, .org) si facem click pe "Verifica disponibilitatea".
          Daca numele pe care l-am ales este disponibil suntem redirectionati spre pagina de plata a domeniului. Nu va faceti griji, site-ul este securizat si ne putem increde in faptul ca Google nu se joaca in astfel de situatii. De aici totul vine de la sine, completati cu datele personale si cumparati domeniul. Acesta costa 10 USD pe ani plus 1-2 USD taxe. 

          Trecerea pe un domeniu personalizat este usoara, insa alegerea numelui domeniului nu se face asa "dupa ureche". Trebuie sa va denumiti blog-ul in functie de continutul acestuia. Nu puteti sa cumparati o denumire www.canapele.com cand voi scrieti pe blog despre fotbal. Numele trebuie sa te duca cu gandul la ce urmeaza sa vezi pe blog. 

           Domeniul personalizat ajuta in primul rand vizitatorii, acestia retinand mai usor un nume.com decat un nume.blogspot.com, si in al 2lea rand din punct de vedere al SEO



         

          

          Sper ca am fost destul de explicit si la obiect. Succes!
           

7 comentarii:

Am un blog, de curand am cumparat un domeniu, as vrea sa setez domeniul cumparat la acest blog, sincer...dupa multe incercari nu reusesc, si nici pe net nu exista ceva "nou", zic nou pentr ca blogger are update-uri si...nu mai are acelasi sistem...sa poti cumpara de la ei domeniul.
Cum spuneam...am cumparat domeniu si n pot seta....


________________________________________________________
jocuri-descarca.blogspot.com vă va redirecţiona către domeniul dvs.
Setări avansate
http://
Nu s-a putut remedia www.descarca-jocuri.com. Poate dura maximum 24 de ore până când domeniile noi încep să funcţioneze. Încercaţi din nou mai târziu.
Pe site-ul web al registrului dvs. de domenii, găsiţi setările pentru Sistemul denumirilor de domenii (DNS) şi introduceţi următorii doi parametrii CNAME:
Câmpul Nume, Etichetă sau Gazdă Câmpul Destinaţie, Direcţie sau Direcţionează către
1 www ghs.google.com
2 MCHA5FH4PXBO gv-USAANUUZOZ4WFSZORPLUR6WK44RKTTL3QWMFMFN27G2AKOHKR3SA.domainverify.googlehosted.com.
Consultaţi instrucţiunile detaliate despre furnizarea parametrilor CNAME pentru diferite registre sau consultaţi setul complet de instrucţiuni pentru setări pentru mai multe detalii.
Domeniul dvs. trebuie să fie mai întâi corect înregistrat. instrucţiuni pentru setări
Folosiţi o gazdă de fişiere lipsă? Nu
Dacă specificaţi o gazdă de fişiere lipsă, Blogger va căuta acolo în cazul în care nu găseşte un fişier specificat în domeniul dvs. obişnuit. Aflaţi mai multe.

_____________________________________________________________



dupa cum poti observa mai sus imi da denumirile astea, care teoretic trebuie sa le introduc la DNS in panoul de control al domeniului cumparat...

Câmpul Nume, Etichetă sau Gazdă Câmpul Destinaţie, Direcţie sau Direcţionează către
1 www ghs.google.com
2 MCHA5FH4PXBO gv-USAANUUZOZ4WFSZORPLUR6WK44RKTTL3QWMFMFN27G2AKOHKR3SA.domainverify.googlehosted.com.


Problema este ca nu stiu exact ce si unde sa scriu, eu am 4 campuri de completat pe panoul de la domeniu, la rubrica DNS.
mai exact:


Add an A Record
Name:
Address:

Add a CNAME Record
Name:
CNAME:


Daca ma poti ajuta ti-as fi cu adevarat recunoscator, multmesc !

radu.programmer@gmail.com

Imi pare rau ca raspund cu intarziere dar momentan lucrez la 2 site-uri si nu mai am timp de nimic. Cred ca pana acum ai si rezolvat problema. Cel mai bine e sa apelezi la suportul tehnic de unde ai cumparat domeniul.

Daca inca nu ai rezolvat problema ofera-mi mai multe detalii si, daca se poate, print screen cu mesajul afisat la eroare.

Page rankul iti apartine in totalitate si pe un "subdomeniu" blogspot. Page rankul google nu are legatura cu un domeniu sau un subdomeniu ci este vorba in mare parte de backlinkurile pe care le are acel blog sau site.

Da, Daniel, ai dreptate! Dar ca idee "subdomeniul" nu iti apartine in totalitate, iar un domeniu personalizat este al tau atat timp cat ai platit. Si daca imi schimb adresa site-ului de la flori.com la floricele.com trebuie sa modific si sa refac backlinkurile.

Salut, pentru a trece la un domeniu personalizat trebuie sa achizitionez si un pachet de gazduire? Multumesc

Daca ai un blog, pe orice platforma gratuita (blogger, wordpress) nu ai nevoie de gazduire, ci doar de domeniu. Succes!

salutare. te pricepi vad si am nevoie de ajutorul tau. din motive financiare am incercat sas modific eu singur tema blogului meu. am gasit una potrivita gustului meu si am schimbat-o insa -mia disparut si nav bar-ul , si asmai avea cate ceva de facut acolo dar .... nu mai pot. toti vor s dispara navbarul dar eu il vreau inapoi. cum fac asta omule? te rog ajuta-ma. Multumesc. ps. tin sa mentionez ca nu nt prea priceput in ale calc ... ma descurc putinel . merci omule

Trimiteți un comentariu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More