Cum adaug favicon pe Blogger

          Ce este "favicon" ?

          Este acea  "icoana" mica ce apare in dreptul adresei web la fiecare site. 


          Aceasta se comporta ca o "amprenta" a fiecarei adrese web, permitand vizitatorilor sa gaseasca mai usor pagina de care sunt interesati, in cazul in care au mai multe tab-uri deschise. 

          Cum adaug favicon pe Blogger. (Update Iunie 2012!)

          Intai trebuie sa generam un favicon. Pentru a face asta intram aici. Selectam o poza din calculator si generam  imaginea. 

          Urmatorul pas este sa "urcam" imaginea pe un site de gazduire (de preferat picasaweb). Atentie fisierul favicon nu trebuie sa aiba o dimensiune mai mare de 10 KB. 

          Mergem la pagina de Blogger si accesam Sablon > Editati HTML > Accesati > bifam "Extindeti sabloanele control".

          Cu ajutorul functiei "Find" (Ctrl+F) cautam codul </head>. Exact deasupra acestei linii adaugam urmatorul cod:


<link href='ADRESA_URL_A_IMAGINII_TALE' rel='shortcut icon' type='image/x-icon'/>


 Inlocuim textul rosu din codul de mai sus cu adresa locatiei fisierului favicon de pe net. (accesam pagina web pe care am "urcat" favicon, dam click dreapta si selectam "copiati adresa url a imaginii" sau "copy URL adress")

       

         Salvam sablonul si faviconul este adaugat.



         Sper sa nu intalniti probleme. Succes!
         
         

4 comentarii:

Buna,

Da, eu am intalnit probleme :(
Am blog pe wordpress si nu pot adauga faviconul...

Nu stiu unde gresesc... daca ma poate ajuta cineva..

Multumesc

Imi pare rau ca nu te pot ajuta, nu lucrez pe wordpress. In mod normal as fi cautat eu raspunsuri sa te ajut, dar este perioada restantelor :) Daca stie cineva, sigur te va ajuta.

Imi cer scuze pentru raspunsul intarziat. Perioada aglomerata. Succes!

de ce nu functioneaza? am pus pentru blogul meu si nu mi-a aparut nimic :( http://www.coroanafunerara.com

Salut,numele meu este Florin. Am si eu o problema care nu-i dau de cap.Detin blogul www.megashop-on-line.blogspot.com .
Am incarcat un sablon gasit pe internet -Johny Sompret.
Problema mea este ca nu imi afiseaza dacat 7-8 postari pe pagina principala dupa placul lui :))).Eu doresc sa imi afiseze 10 sau 15...postari dupa cum planific eu organizarea si aspectul sablonului.Precizez ca in setari am setat 10 postari (nu zile) in pagina principala. Nu este singurul sablon pe care am aceasta problema.
Am ceva cunostinte html,am incercat sa schimb acest lucru insa fara succes,si ma enerveaza la culme chestia asta. Ma puteti ajuta in aceasta problema?
Va multumesc anticipat.

Trimiteți un comentariu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More