Gadgeturile... un avantaj

        Este foarte important sa oferi cititorilor noutatile care crezi ca ii intereseaza. In plus motoarele de cautare sunt atrase de bloguri si de noutati. Incearca strategia asta si pe site-ul tau.


         Recomand folosirea unui simplu gadget, cu ajutorul caruia informatiile de pe un blog sau newsletter cunoscut  ajung instantaneu pe site-ul tau. Simplu si eficient!


         In acest fel zilnic vei fi gasit de oamenii care sunt interesati de ceea ce gasesc pe pagina ta. Cu timpul vor afla si altii si iti vor vizita pagina. Daca stii ce sa oferi vizitatorilor nu ai decat de castigat.

          Atentie! Este recomandat sa expui pe site ceea ce doresc vizitatorii sa vada, nu neaparat ce vrei tu sa vezi. Desi unele lucruri ne displac, trebuie satisfacut in primul rand publicul.


           Aici puteti gasi gadgeturi gratis: http://www.smartwebgadgets.com/index.php

1 comentarii:

Buna! Cautam "ajutor" pentru blogspot si am ajuns pe site ul tau. Am inteles ca oferi sfaturi celor care au blog si ii ajuti.
Am si eu o problema si te intreb aici poate stii tu cum as putea sa o rezolv..

In urma cu ceva timp likeurile de la postari au fost resetate la zero.
Eu pun butonul "like" pentru fiecare postare prin pluginul celor de la fb (lhttps://developers.facebook.com/docs/plugins/like-button).

Dupa ce au disparut, am folosit facebook debugger pentru linkuri si likeurile au reaparut doar la o parte din postari, dar doar pentru o perioada.

Astazi am observat ca au fost din nou resetate.
Cei de la blogspot au spus ca tine de fb, cei de la fb nu raspund si nu stiu cum sa rezolv problema.
Stii tu vreo solutie?! :) Multumesc.


Acesta este blogul: http://catalinaleahu.blogspot.ro/

Trimiteți un comentariu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More